چند تا مطلب طنز جالب
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گـــــل يــــاس و آدرس goleyaas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


گـــــل يــــاس
21 / 1 / 1391برچسب:, :: 13:3 ::  نويسنده : يـــاس       

امروز رفتم از دستگاه خودپرداز پول بگیرم مبلغ رو زدم ۵۰۰۰۰ تومان .
یه ده هزار تومنی داد! سه تا پنج هزار تومنی داد!
پنج تا دو هزار تومن داد! پونزده تا هزاری!
یه لحظه دلم واسه دستگاه سوخت،نزدیک بود پولو برگردونم تو دستگاه!
طفلی خودشو کشت ۵۰ تومن منو جور کرد!

 

 

ما بچه بودیم یه بازی بود به نام :
«همه ساکت بودند ناگهان خری گفت» …
صد برابر پلی استیشن ۳ لذت داشت !

 

روزي شخصي به نزد حافظ شيرازي رفت گفت حافظا اين كتاب ديوان حافظ اثر شماست؟
حافظ گفت: اين غضنفر غضنفر كه ميگن پس شمايي!

 

ساعت ۷:۳۰ صبح توی بارون شدید پاشدم رفتم دانشگاه. نگهبان میگه کارت دانشجویی؟! میگم ندارم!!
میگه دانشجوی اینجایی؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ بیکارم ۷:۳۰ صبح تو این سیل اومدم فقط گل روی ماهتو ببینم و برم

 

اینجوری که عزرائیل داره میره سراغ بازیگرا و اینا ، احتمالا بارگاه الهی مشغول ساخت سریالی چیزی شده، پیشنهاد میشه ده نمکی و سلحشور رو به عنوان گروه کارگردانی در نظر بگیرن !

 

 

بزرگترین اشتباه زندگیم این بود به بابام پیشنهاد دادم موقع بیکاری بیاد با کامپیوتر پاسور بازی کنه :|
بزرگتر از اون این بود به مامانم کامپیوتر یاد دادم
فجیع تر از اون یاد دادن اینترنت و فیسبوک به مامانم بود
اما رنج آور ترین اشتباهم این بود که به مامانم گفتم نحوه پخت غذا رو برای روزای مجردیم بهم یاد بده:'(
حالا من غذا درست میکنم ..مامانم تو فیسبوک میچرخه بابام هم کماکان داره با کامپیوتر پاسور شرطی بازی میکنه :|
خواستم بگم براتون تجربه بشه..غلطی که من کردم شما نکنید!!!

 

سوال من اینه که : اونایی‌ که واسم میمردن ؛ الان کجانکه برم واسشون یه فاتحه بخونم ... !!!

 

اين آپارتمان نشينيم خيلي عذابه ها !!
رفتم زیر دوش دارم آهنگ مي خونم، بعد از پنج ديقه مادرم اومده دمه حموم مي گه : دختر همسايه اومد گفت: ما از آهنگاي داریوش خوشمون نمياد ، محسن یگانه بخون !!!

 

ما که هرجایی دهَنمـــون سرویس میشه میگن امتحان الهیــه !!
اگه اینجوری باشه که من دیگه دکترای الاهیات گرفتم ...!!!

 

از سال بعد نام برنامه مردان اهنین رو به "مردان نازنین" تغییر دهید .
از دم همشون زیر ابرو , بالای ابرو و وسط ابرو برداشته بودن ! بعضیاشون ابروشون از ابروی جنیفر لوپزباریکتر بود !

 

تو ترافیک گیر کرده بودیم که یه BMW 530 اومد بغلمون ، به بابام گفتم بابا یه دونه از اینا بگیر !
بابام گفت ماشین ماشینه دیگه چه فرقی داره ؟
ببین الان هم ما تو ترافیک گیر کردیم هم این یارو !!!
یعنی خدا وکیلی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم !

 

خوشبختی یعنی اینکه :
ساعت ۱:۳۰ شب دست بکنی تو جیب کاپشنت هدفونتو برداری ، بعد ببینی اِاِاِاِاِه یه رنگارنگ تو جیبته ، ورداری بخوری !

 

دیشب به قلبم گفتم :
شب ها خواب به چشم من نمی آید …
قلبم گفت :
از بس که بعد از ظهرا می خوابی !!! بیخود ادای عاشقا رو در نیار !!!

 

حیف نون پدرش مریض میشه ، زنگ میزنن آمبولانس میاد خانوادگی سواره آمبولانس میشن !
دکتره میگه : مریض کیه ؟
حیف نون میگه : پشت سرمون دارن با نیسان میارنش !

 

این تبلیغه میگه، فلان صابون %۹۹ باکتریها رو میکشه.
من از همینجا به اون %۱ باکتری،
به خاطر این ایستادگیِ پر غرور و پر افتخارشون تبریک میگم..!

 

ﺍﺯﺷﻨﯿﺪﻥ"ﻋﺰﯾﺰﻡ"!
ﺩﺭﺻﺤﺒﺘﻬﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺫﻭﻕ ﻧﮑﻨﯿﻦ
ﺑﻪ ﻋﻄﺴﻪﯼ ﮔﺮﺑﻪﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺭﻭ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻥ!!

 

همه ی مادرها خیال میکنن بچه شون زیباترین بچه ی روی زمینه اما،
همه ی مادرها اشتباه میکنن به جز .............مادر مـــــــــــــن

 

فقط یه ایرانی میتونه تو مهمونی تا خرخره بخوره ، بعد به سالادش سس نزنه ، بگه چاق کنندست !!

 

رفتيم با همسرم يخچال بخريم فروشنده بعد از كلي تعريف از يخچال كه حساس به سرما و گرما و ... به ما فروختو گفت بگم وانت بياد ببره ? ميگم پ ن پ بگو بي ام و بدون سقف بيارن يوقت يخچال پشت وانت احساس گوسفندي نكنه

 


نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت2:43---26 فروردين 1391

میدونی چیه؟؟؟

نمیدونی؟؟؟

بیا وبلاگم میفهمی

اره دیگه آپـــــــــــم

منتظرتم عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: